Intencją Księgi Gości jest wyrażenie szacunku dla Ireny Jarockiej, upamiętnienie zarówno jej dorobku artystycznego jak i osobowości artystki. Osoby pragnące zamieścić swoje wspomnienia związane z artystką, wypowiedzieć się na temat portalu lub wyrazić szacunek dla Ireny Jarockiej za całokształt jej dorobku, prosimy o przesłanie tekstu na: Jarocka@gmail.com.

Uzupełniamy stale materiały z życia Ireny na portalu IrenaJarocka.pl.
Brakujące materiały lub korekty prosimy o przesyłanie na Jarocka@gmail.com

23 grudnia 2009 21:13 | Irena S.

Świąteczne życzenia

Najwspanialszych Świąt Bożego Narodzenia, rodzinnej atmosfery przy wigilijnym stole, mnóstwa prezentów pod choinką Pani Irence, Agnieszce , Irenkowym Ludkom i miłym gościom tej strony życzy Irena z Rodzinką.

23 grudnia 2009 18:19 | ARTUR

świąteczny czas...

Wszystkiego dobrego na święta Bożego Narodzenia Gospodyni tego miłego miejsca-Irenie Jarockiej,Adze-super menago,wszystkim fanom i sympatykom naszej Gwiazdy oraz życzliwym Bajmowcom i Marylowcom jak również innym zaglądającym tutaj internautom... a specjalne życzenia udanego startu..może do kariery? dla Aleksandra-finalisty Irenowej szansy :)

23 grudnia 2009 17:52 | Aneta

Radosnych Świąt Bożego Narodzenia Pani Irenie,Agnieszce,Danusi,Uli,Ani,Januszowi i wszystkim pozostałym Irenkowym Ludkom oraz Szczęśliwego Nowego Roku 2010 i wielu koncertów NASZEJ GWIAZDY życzy Aneta z Krakowa

23 grudnia 2009 17:15 | ALEKSANDER - SZANSA

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE ZE ŚLĄSKA

.....Z OKAZJI ZBLIŻAJĄCYCH SIĘ ŚWIĄT BOŻEGO NARODZENIA,WSZYSTKIM FUN'KLUBOWICZOM PANI JAROCKIEJ JAK I JEJ SAMEJ,ŻYCZĘ WIELU RADOSNYCH PRZEŻYĆ ,SPOTKAŃ Z BLISKIMI,ODPOCZYNKU OD TROSK I WYZWAŃ ŻYCIA CODZIENNEGO,A NOWY 2010 ROK NIECH BĘDZIE DLA WAS ROKIEM POMYŚLNOŚCI,SUKCESÓW ORAZ SPEŁNIENIA NAJSKRYTSZYCH MARZEŃ...

ŻYCZY ALEKSANDER Z ŻOR...

23 grudnia 2009 16:55 | Bogusia L

jeszcze piosenka do życzeń


23 grudnia 2009 16:42 | Bogusia,Roman i Dawid L

Życzenia

Irenie Jarockiej z Rodzinką,Agnieszce,Irenkowym Ludkom,Marylowcom(szczególnie Ewikowi i Kasiek),Bajmowcom oraz wszystkim gościom tej stronki.
Z okazji nadchodzących Świąt Bożego
Narodzenia pragnę przesłać Wam
najserdeczniejsze życzenia. Niech
nadchodzące Święta będą dla Was
niezapomnianym czasem spędzonym
bez pośpiechu, trosk i zmartwień.
Życzę Wam, aby odbyły się w spokoju,
radości wśród Rodziny,
Przyjaciół oraz wszystkich
Bliskich dla Was osób.
Wraz z nadchodzącym Nowym Rokiem.
Życzy-lisia rodzinka z Gorzowa Wlkp.

23 grudnia 2009 15:52 | Jozek

Radosnych Swiat

Niech radosc i milosc zagoszcza w Waszych domach w te piekne Swieta, a wraz ze Starym Rokiem wszystkie smutki niech odejda w dal. Szampanskiej sylwestrowej zabawy i szczesliwych dni w kazdym dniu Nowego Roku.
Usciski. Jozek

23 grudnia 2009 12:03 | Ania D.

Z NARODZENIA PANA DZIEŃ DZIŚ WESOŁY!!!

Kochanej Pani Irence z Rodziną, Agnieszce I Wszystkim Irenkowym Ludkom Pragnę Złożyć Najszczersze Życzenia Z Okazji Zbiżających Się Wielkimi Krokami Świąt Bożego Narodzenia
Gdy Nadejdą Święta
Niech Nadzieja I Radość
Zastukają Do Waszych Drzwi,
A Zdrowie Nigdy Was Nie Opuszcza
Nadchodzący Rok Zaś Przyniesie
Pomyślność I Szczęście Każdego Dnia
Cudownych Spotkań Z Naszą Gwiazdą

23 grudnia 2009 09:02 | Kama

WESOŁYCH ŚWIĄT I SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU!

Bohaterce strony oraz wszystkim tu zaglądającym
życzę spokojnych Świąt, bez smutków, trosk
z małą nutką nostalgii
spędząnych w miłym, życzliwym gronie

[www.youtube.com]

a po przemiłych Świętach
szalonego lub spokojnego Sylwestra/ w zależności od upodobań/
i Szczęśliwego Nowego Roku 2010,
który niech będzie dla nas wszytkich łaskawy od stycznia do grudnia.


[www.youtube.com]

23 grudnia 2009 08:25 | Sylwia

Witaj gwiazdko złota

Ciepluteńkie pozdrowienia dla Pani Irenki z rodziną, dla naszej niezawodnej Agusi, oraz dla wszystkich odwiedzających tą stronę.

Radosnych Świąt Bożego Narodzenia, rychłego spełnienia każdego marzenia. Ciepła, wiary i życzliwości, niech w Waszych domach tylko radość zagości. Kolędowania bez granic w rodzinnym gronie.

[www.youtube.com]

23 grudnia 2009 08:10 | Kasiek z Ostrowca (Marylowiec)

spieszący z życzeniami...

*** Pani Irence, wszystkim fanom życzę : wspaniałych, radosnych, rodzinnych, choinką pachnących Świąt Bożego Narodzenia, pięknych prezentów, marzeń spełnienia, smacznego karpia... Szczęśliwego Nowego 2010 Roku... ***

23 grudnia 2009 01:51 | ola

WESOŁYCH ŚWIĄT!

Przesyłam najserdeczniejsze życzenia Świąteczne dla pani Ireny i wszystkich odwiedzających te stronę: zdrowia, radości, rodzinnego ciepła i miłej świątecznej atmosfery z pastorałkami w wykonaniu Ireny Jarockiej w tle...
[www.youtube.com]

22 grudnia 2009 22:45 | Ula G.

Święta tuż, tuż!

Witam i najserdeczniej pozdrawiam Panią Irenę, Agnieszkę oraz wszystkich odwiedzających stronę Naszej Gwiazdy. Ja również pragnę dołączyć się do świątecznych życzeń.

Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
Przyniesie Wam spokój i radość.
Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
Żyje własnym pięknem,
A Nowy Rok obdaruje Was
Pomyślnością i szczęściem.
Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
Niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia!

Życzę radosnych, spokojnych, rodzinnych Świąt, a na Nowy Rok wszelkiej pomyślności oraz wielu cudownych spotkań z Naszą Gwiazdą!

22 grudnia 2009 22:37 | Basia F

Wesołych Świąt

Niech te Święta będą dla nas radosne, a atmosfera wigilijnego stołu niech będzie wyjątkowym wydarzeniem i okazją do wspomnień najpiękniejszych chwil, do których chętnie wracamy.Nowy Rok niech przyniesie nam szczęście i spełnienie marzeń.WESOŁYCH ŚWIĄT I POMYŚLNOŚCI W NOWYM ROKU!!!

22 grudnia 2009 22:12 | Basia F

Strzał w dziesiątkę

Leno, na tę stronę trafiają głównie szczęśliwi szczęściarze i tacy pozostają z nami najdłużej.Będzie nam miło, jeśli dołączysz do naszego grona, aby po jakimś czasie stwierdzić, że dobrze trafiłaś.Na dobry początek poprosimy Ciebie i wszystkich, którzy jeszcze się zastanawiają, abyście wysłali nam zdjęcie swojej choinki, które dołączymy do tych, które już znalazły się na naszej stronie.

22 grudnia 2009 20:29 | Lena

Nie wiem

Niedawno odkryłam tę stronę i P. Irenę, niedawno napisałam tu po raz pierwszy, niedawno zrozumiałam parę waznych rzeczy. Chciałabym zapamiętać świat podobny do tego, jaki jest w piosenkach P. Jarockiej. Pozdrawiam serdecznie, życzę pięknych Świat. Lena.

22 grudnia 2009 19:20 | juergen

Piekne zdjecia z Meksyku;-)

Urlopowe zdjecia naszej Gwiazdy, z Meksyku juz w Galerii/Podroze, piekne i jak zwykle ciekawe, a nr.6 dalbym na cover CD pt.:"Romantic Irena..." ;-) Clip do nowej wersji Motyla tez ciekawy, ale ... Pan Michal "robi" chyba lepszego motyla;-) Rozpiska pierwszych koncertow 2010 tez ciekawa, Wroclaw, Warszawa, ciekawe jak dla mnie miejsca, tylko ta zima stoi troche na przeszkodzie, w moim przypadku. Swiateczne choinki fanow tu na strone, to bardzo sympatyczny pomysl, tego jeszcze nie bylo, nigdzie indziej tez nie spotkalem. Juz od 1-go grudnia przewija sie swiateczna dekoracja u mnie przez cale mieszkanie, bardzo to nawet lubie, ale choinki nie ma, bo na swieta nie ma mnie w domu, wiec zdjecia podeslac nie moge. Przedswiateczne pozdrowienia wsjem;-)

[irenajarocka.pl]
[www.youtube.com]

22 grudnia 2009 12:49 |

Hej witam Wszystkich tu zagladajacych,

Przesylam Wam swiateczne zyczenia, ktore maja moc spelnienia.................
a na ten Nowy Rok duzo radosci, pogody ducha
i nieustającej wiosny w sercu!

pozdrawiam,
Renata

22 grudnia 2009 09:13 |

I teraz wiadomo , że motyle latają po linii prostej i wiadomo co oglądają z góry :-) A jak linia się kończy to ktoś je po prostu łapie... chyba że kwiatek po drodze jakiś :-)

22 grudnia 2009 08:40 | Kama

Ale niespodzianka poniżej! Fajny filmik.
Ta zabawa na you tube, która mnie też bardzo wciągnęła, to fajna sprawa.
Pan Michał wykonał super clip.
Pozdrawiam

22 grudnia 2009 06:21 | YouTube

I am a butterfly (Motylem jestem) in the Jungle

Kolejna niespodzianka.

[Irena Jarocka's cable ride]

I am a butterfly - Irena Jarocka's cable ride in Canopy El Eden at Mismaloya River (Puerto Vallarta) where Arnold Schwarzenegger fought in the movie "Predator", Dec 19, 2009.

21 grudnia 2009 22:24 | Donata

Życzenia

Witam wszystkich fanów oraz panią Irene w ten grudniowy piękny wieczór:)
pragnę złożyć wszystkim tutaj obecnym najserdeczniejsze życzenia : dużo zdrowia Uśmiechu na twarzach, spełnienia wszystkich marzeń oraz postawionych sobie celów, wielu łask od narodzonego Pana Jezusa, a naszej Kochanej Gwieździe sukcesów oraz radości ze śpiewania co rok to większej:) Szczęśliwego Nowego Roku pełnego przebojów pani Ireny
Donata

21 grudnia 2009 21:28 |


21 grudnia 2009 19:56 | Gosia NB

Witam.

Dziś wyciągając kolejne ozdoby świąteczne oczom moim ukazała się duża ciemnoniebieska bombka którą obdarzała niektórych szczęściarzy w zeszłym roku Irena Jarocka. Ostatnio mi trochę nie do śmiechu, ale ta bombka przywołała uśmiech i zeszłoroczny grudzień.
Ale czas leci i święta znowu. Wpisując się w ten świąteczny tu klimat życzę już wszystkim pogodnych, radosnych świąt i wśród pastorałek, kolęd miłej rodzinnej atmosfery. Dla mnie tegorocznym odkryciem jest wspomniana już przez Joannę świąteczna płyta A. Bocelli a szczególnie utwór: "What child is this" w duecie z Mary J. Blige... Pozdrawiam świątecznie.

21 grudnia 2009 16:34 | Św. Mikołaj

Galeria Naszych Choinek dla Ireny

Aby być bliżej siebie w te święta, zrodził się pomysł stworzenia galerii choinek, które być może już czekają w Waszych domach na pierwszą gwiazdkę. Ta niezwykła galeria pozwoli nam zagościć u fanów Ireny rozsianych po kraju i świecie. Prosimy Was o przesyłanie na e-mail- irenajarocka@irenajarocka.pl zdjęć Waszych choinek. Bez względu na wygląd, wielkość itp., każda choinka będzie miłym akcentem świątecznym na stronie Ireny. Aby żadna z nich nie była anonimowa, prosimy abyście przesyłane do nas zdjęcia podpisywali imieniem i nazwiskiem. Czekamy na maile!

21 grudnia 2009 00:25 | a.

Swieta-troche inaczej

Tak troche dla kontrasu - sle zyczenia zs slonecznych Karaibow. Ale chociaz wokolo morza lazur i nieba blekit , to jednak czegos brak ...
No ale Irena tu tez spiewa!

20 grudnia 2009 21:50 | Maciek-Freiburg

Jak pod biala pierzyna....

Kochani, witam Was serdecznie gdziekolwiek jestescie...
wielu z Was juz zasygnalizowalo nadejscie zimy. Nie da sie tego przeoczyc rowniez i tutaj we Freiburgu. Od 2 dni miasto pokryte jest gruba warstwa sniegu. Krajobraz niczym z bajki, a narciarze zdaja sie byc szczesliwi. Ja ciesze sie, ze jest bialo i mam nadzieje, ze tak pozostanie przez najblizsze dni. Ulice tona w swiatecznych swiatelkach, a ludzie jak to zwykle bywa zaganiani.
Wracajac do tematu Koszalina, to pomimo kuszacych propozycji i ciekawych zapowiedzi niestety tym razem nie uda mi sie do Was dolaczyc. W tym czasie bede sam w wirze obowiazkow zawodowych... Naturalnie przykro mi i smutno z tego powodu, ale coz.... Ciesze sie jednak, ze Ci co moga, czynia juz ku temu solidne przygotowania. Trzymam za Was kciuki!
Mam nadzieje, ze Nasza Gwiazda szczesliwie doleciala juz do Lubbock i raduje sie cieplem tamtejszego domu.
Pozdrawiam Was i zycze udanego tygodnia!
Maciek

20 grudnia 2009 20:41 | juergen

Czas koledy...

Prawie kazda swiatowa gwiazda ktora lubie, nagrala w ciagu swojej kariery plyte z koledami, pastoralkami, piosenkami na ten specjalny adwentowy czas. Niektore maja juz nawet dwie swiateczne plyty na swoim koncie, jak nasza Irena czy Barbra Streisand, albo Barry Manilow, lub niesamowity Brian McKnight. Plyty te maja swoje krotkie 5 min. w roku, no bo slucha sie ich tylko w adwencie i w swieta, ale zawsze sie na nie ciesze, nie traca one nic ze swojej atrakcyjnosci, sa co roku na topie;-) Tym bardziej jest mi zal, ze ta piekna, ostatnia swiateczna plyta naszej Ireny "Koledy bez granic" jest juz niestety nie do kupienia, miala tylko jedno swoje wejscie na rynek, zaraz po jej nagraniu:( Wielka, wielka szkoda!!! Plyty te, obojetnie kiedy, jak dawno nagrane, co roku sa znowusz aktualne, od listopada pojawiaja sie w sklepach muzycznych i co roku maja nowych nabywcow. Naturalnie nie osiagaja one nie wiadomo jakich wysokich nakladow, ale to jest normalne, chociaz przez lata, tez sie naklad z ich sprzedazy powieksza. Od listopada, na koncertach naszej Gwiazdy, plyta ta szla by jak woda! Wham -"Last Christmas" wchodzi co roku o tej porze na najwyzsze pozycje list przebojow, nie ma swiatecznych polek plytowych bez Bing Crosby -"White Christmas". Tak to wyglada przynajmniej na calym swiecie. Nie chce juz wspominac o komercyjnym aspekcie dla producenta "Koled bez granic" - Krzysztofa Cieplego. Strata dla wielbicieli piosenki Ireny Jarockiej czy nowych Jej fanow z powodu niemoznosci nabycia tej plyty jest oczywiscie przeogromna, z finansowym nie ma to nic wspolnego. Dlatego nie ma sie zlego sumienia, ze trzeba kopiowac te plyte, aby komus podarowac, nie jest to juz wtedy zaden prezent taka kopia, ale dodatek, akcent do. Ale nie ma innego wyjscia, chyba ... ze doczekamy sie kolejnej, swiatecznej plytki naszej Ireny;-))) Ja nabieram na taka juz apetyt;-)
P.S nie biore odpowiedzialnosci za to, ze czytajac ten moj dlugi wpis, cos sie komus wlasnie przypala w piekarniku....

[chrystusowcyrzym.interfree.it]

20 grudnia 2009 14:57 | Joanna z Warszawy

Do choinki......

Witam i uprzejmie donoszę,że moja już ubrana.Pozdrowienia dla TYCH, co w drodze i TYCH co krzątają się aby te zapachy wypełniły radością dom.J.

20 grudnia 2009 14:44 | choinka

czy choinki już ubrane?

przedswiąteczny gwar i zapach ciast roznosi się fani zapracowani.

19 grudnia 2009 23:36 | juergen

Zima trzyma❄❄❄


19 grudnia 2009 01:26 | jozek

bylo tak..................

Zakatarzony, zmarnowany, po ciezkim dniu sapalem przed tv.
Tel od przyjaciol. Impreza, przyjdz bedzie fajnie i zapomnisz o zmeczeniu.
Nie. Tak. No i poszedlem. Gadali jeden przez drugiego, do glosu nie dopuszczali. Fatalnie!
Podlaczylem ipoda z piosenkami IJ I......................umilkli!!!!!!!!!!!!!!!
Co to za muzyka, jaki swietny glos, kto spiewa, w jakim jezyku, przetlumacz, pusc jeszcze raz...............
Ireno. Dziekuje. Spedzilem uroczy, odstressujasy wieczor. Dzieki Tobie.
Usciski dla wszystkich.
Jozek

18 grudnia 2009 20:04 | Bogusia L

Joanno,Ty bredni nie piszesz.
Zresztą ja niekiedy szybko "przelecę" wpisy,zwłaszcza teraz i zapominam o nich.
Asiu to Koszalin masz już "zaklepany",fajnie.
Kto jeszcze wybiera się do Koszalina?
U mnie teraz minus 14 stopni na dworze,więc Irenko wygrzewaj się w Meksyku.
Miłego wieczorku.

18 grudnia 2009 17:53 | juergen

Welcome zima ;-)

... nareszcie moge sie dolaczyc do tych zasniezonych ;-) dzisiaj w nocy spadl i u mnie snieg, sypie nadal, jest pieknie bialo, ale juz nie tak bardzo mroznie. Wybralem sie wiec dzisiaj na piechote do pracy, aby nacieszyc sie ta sniezna atmosferka. Prawdziwa zime mam tu rzadko, a jezeli juz snieg, to na kilka godzin i szybko znika. Tym razem jest szansa na biale swieta;-) No i dzieki tej zimie, jest nareszcie inny temat we wszystkich mediach, bo juz mi bokami wychodza te sex-skandalki Tiger Woods, ktorymi od tygodni faszeruja nas, gdzie tylko spojrzec:(
Kamy swiateczny clip wpadl mi dzis w poludnie w oko, byl jeszcze "cieply" na YouTube, i dziwilem sie, ze nam go tu w KG nie zaprezentowala, ale juz jest, brawo za to! Ja tez mam bardzo duzy sentyment do plyty "Wigilijne zyczenia" naszej Ireny, to wspaniala ponadczasowa swiateczna plyta z wielkim klimatem, jest tam duzo serca naszej Gwiazdy ♥ Nie przeszkadza mi nawet technika nagrania z tamtych lat. Dobrze, ze ten swiateczny TV program do tej plyty zachowal sie, to mamy troche clipow dla oka. A moze ktos pamieta promocje tej plyty, w Ksiegarni Muzycznej na Nowym Swiecie w Warszawie, bylo to po ktoryms tam juz powrocie Ireny z koncertow w USA. Ja znam to tylko ze zdjec.
Joanna polecila/dolozyla do swiatecznych plyt Ireny cos, to ja tez, np. :Diana Ross "A Very Special Season" i Ronan Keating "Winter Songs". A teraz duuuuuuuuuuza puszysta sniegowa kula w kierunku Meksyku i inne fanskie strony swiata rzucam;-)

[www.youtube.com]

18 grudnia 2009 15:57 | Irena S.

Kamo po prostu pięknie.... "Wigilijne życzenia" to moja ulubiona pastorałka w wykonaniu Ireny Jarockiej. Cudownie ją zaprezentowałaś. Dziękuję!

18 grudnia 2009 14:47 | Joanna z Warszawy

Do Kamy!

Dzięki za "cosik" i Tobie też życzę miłego sprzątania i gotowania. Repertuar Ireny to nie przebrana skarbnica kolęd i pastorałek, a więc mamy coś na osłodę życia w zimowe, krótkie dni.

18 grudnia 2009 14:39 | Joanna z Warszawy

Do Bogusi i nie tylko!

Pewnie masz rację, że za późno, ale to z powodu wieloletniej pracy w nadmiarze z terminami na wczoraj, tak miłego wpisu Juergena i przez solidarność z Mexykiem. Ale jeśli nie piszę bredni, to wybaczysz?
Teraz już wiecie, dlaczego w Koszalinie zamówiłam jedynkę - trudno znieść współspacza co tłucze się po nocach.
Bardzo lubię zimę na obrazkach i przez okno, nawet gdy widok nie jest tak uroczy jak na clipie "Samotnie kolędować żle". To właśnie zadecydowało o wyborze przeze mnie zawodu.W naszym klimacie mieszkanie ma ważne znaczenie, a radość ludzi zasiedlających nowe lokum bezcenna.
Dziękuję Irenie za znaki życia i losowi, że oszczędza Ją o tych atrakcji pt."Zima w mieście".
Do mnie też dotarło rano słoneczko! Pozdrawiam serdecznie bywalców tej KG, trzymajcie się cieplutko! J.

18 grudnia 2009 14:35 | Kama

Zaczęla się już na tej stronie świąteczna atmosfera.
Pani Irena nagrała tak wiele pastorałek, kolęd,że naprawdę jest czego posłuchać.
Mam sentyment do płyty " Wigilijne życzenia" i do programu z 1975 i 1977 roku.
A tu zostawiam Wam też cosik z Irenką w roli głównej

[www.youtube.com]

Miłego sprzątania i gotowania w czasie weekendu!!!!!!

18 grudnia 2009 13:30 | Bogusia,Roman i Dawid L

program "Samotnie kolędować żle"-1977

Witam serdecznie.
W niedzielę oglądaliśmy nagrany program z 1977,gdzie pięknie Irena Jarocka śpiewa kolędy i pastorałki.
Oprócz tego pięknego głosu,podziwiałam piękne widoczki,pełno śniegu,cudowne duże choinki,sanie itd.....
Teraz widzę,że mamy tutaj możliwość popatrzenia i posłuchanie.Brawo.
U mnie jest śnieg,ale świeci "meksykańskie" słoneczko.
Joasiu,czy Ty nie za pózno chodzisz spać?Taki długi wpis w środku nocy.Pozdrawiam.
Herbatę z cytryną zostawiam.
Miłego dnia.

18 grudnia 2009 07:50 | Kama

Zima, zima...śnieg, śnieg, śnieg

No- pani Ireno-zima jest teraz u nas naprawdę ostra.
Dziś wyciągnęłam kożuch.
Aż trudno wyobrazić sobie,że gdzieś świeci słońce, szumią palmy i ciepły piasek grzeje w stopy.Tak naprawdę jest?
Wypada nam się cieszyć,że to co za oknem zgodne jest tym czego oczekujemy od czasu Świąt!
Ja osobiście czekam z niecierpliwością na czas kiedy zacznie przybywać dnia/ od Wigilii/ i na słońce!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wypoczywającym i odwiedzającym tę stronę ślę zimowe, poranne pozdrowienia!